عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

در روزهایی که دلم شکسته بود....یاد حرفهای پدر ژپتو به پینکیو افتادم که میگفت

 

 

 

چوبی بمان.....

آدم ها سنگی اند....دنیایشان قشنگ نیست

....."!!!

اما این روزها آرامم....آن قدر که از پریدن پرنده ای غافل نشده و در هیچ خیابانی گم نمیشوم

....

این روزها آسانتر از یاد میروم....آسان تر فراموشم میکنند.....می دانم

....!

اما شکایتی ندارم

!

آرامم.....گله ای نیست....انتظاری نیست....اشکی نیست....بهانه ای نیست

.....!

این روزها تنها آرامم....یک وحشی آرام

!

آن قدر آرام که به جنون چندین ساله ام شک کرده ام! میترسم.....نکند مرده باشم و خودم هم ندانم؟؟؟

!

مینویسم "د و س ت ت د ا ر م"....و قایمش میکنم٬تو به درد زندگی نمیخوری....تورا باید نوشت و گذاشت وسط همان شعر ها و قصه هایی که از آن جا آمده ای

.....

دلم یک غریبه میخواهد....که بیاید و بنشیند ...فقط سکوت کند و من هی حرف بزنم و بزنم و بزنم

!

تا کمی کم شود این همه بار! بعد بلند شود و برود....انگار نه انگار

!

نبود....پیدا شد....آشنا شد....دوست شد.....مهر شد....گرم شد

....

عشق شد....یار شد....تار شد....بد شد....رد شد.... سرد شد

....

غم شد.....بغض شد.....اشک شد.....آه شد.....دور شد.....گم شد

 

....!!!

قرارمان یک مانور کوچک بود....قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد اما ببین یک جای سالم بر قلبم نمانده است

!!!

حرف هایم پر از خیال است

...

خیال هایم پر از حرف های سکوت و سکوتم پر از خیال حرف هایی است که به دنبال هم از دورن حنجره ام اعدام شده اند

!

ته خیالم پر از ترس است و ترسم.....پر از تو

!

تو که در انتهای دو خط موازی خیال هایم....به دنبال بی نهایت میگردی

!

ته خیال هایم همیشه تو هستی....و من میترسم

!!

نمیخواهم برگردی...............................................این را به همه گفته ام٬حتی به تو !به خودم

!

اما نمیدانم چرا هنوز برای آمدنت فال میگیرم!؟

من....................چشم هایم را بستم و تو قایم شدی

.....

من هنوز روزها را میشمارم

!

تو پیدا نمیشوی یا من بازی را بلد نیستم.....یا تو جر زدی؟

!!!

با گفتن یک "جایت خالیست".....نه جای من پر میشود و نه از عمق شادی هایت کمتر

!

فقط دل خوش میشوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است

..............................

مرا به ذهنت بسپار.............نه به دلت

"

........!!!منبع:مجله موفقیت"

"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390برچسب:,ساعت 20:1 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com