مینویسم


عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

مینویسم.....

 

این یادداشت ها را

برای تو مینویسم

تا با مرور آن

مرا

خودت را

وتمامی روزگار مارا

مرور کنی

و به دلخواسته ها

غم ها

باهم قدم زدن ها

و هر آنچه نامش زندگی است

نگاهی دیگر داشته باشی.

برایت مینویسم

تا بدانی

زندگی ساده تر از آن است

که پیچیده اش کنیم.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:31---18 بهمن 1390
سلام وبلاگت خیلی قشنگه
سعی میکنم همیشه بهت سر بزنم
منم تازه ساختمش حتما بهم سربزن نظر یادت نره
بای بای


رها
ساعت10:57---3 بهمن 1390
سلام وب خوشگلی داری من با اجازت لینکت کردم دوست داشتی سر بزن تو هم منو لینک کن

lovelorn
ساعت9:47---3 بهمن 1390


یاقَتــــ مـــے خواهـَـــد واژِه مــا شُــدَن



لیاقَتــــ مـــے خواهَــــد شَریکــ شُــدَن



تـو خـوش باش بِ هَمین \"بـا هَـم\" بــودن هـاے امـروزتـــ



مَـن خوشَـم بِ خَــلوَت تــنـهایـــے ام



تـو بـخَنـد بِ امـروز



مَـن میـخَندَم بِ فَرداهـایَتـــ.


پوریا
ساعت18:48---28 دی 1390
مطلب خوبی بود
منتظرت هستم


مهسا
ساعت14:47---28 دی 1390
سلام دوست عزیز وبلاگت زيباست دوست داشتید یه سری هم به من بزن مرسی من لينكت كردم

یوسف
ساعت14:34---25 دی 1390
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$


سلام عزيزم آپ كردم خوشحال ميشم به وبلاگ من سري بزني ونظرتم درباره تبادل لينك بگي....منتظر حضورپرمهرت هستم....باي تا هاي /honariran.loxblog.com


hosein
ساعت17:37---9 دی 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________

خيلي وقته بهم سر نزديا ...؟؟؟؟؟
افتخار ميدي؟


حمید
ساعت14:11---13 آذر 1390
سلام دوست عزیز

وب بسیار زیبایی داری

مطالبت خیلی جالب و زیبا بود

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و حتما نظر خودت رو بیان کنی ممنون


elahe
ساعت15:07---10 آذر 1390
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خیلی قشنگ می نویسی
"زندگی ساده تر از آن است
که پیچیده اش کنیم"!
به منم سر بزن!!


علی اکبر
ساعت21:11---9 آذر 1390
سلام دوست عزیز. وب زیبایی داری

مریم حیدری
ساعت18:58---30 آبان 1390
سلام به راحیل عزیزم
گلم متن های وبلاگتو خیلی دوست دارم
به ادم ارامش میده
عزیزم اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن.منتظرم
میبوسمت


سحر
ساعت16:32---9 آبان 1390


سلام گلم خوبی خوب خدارو شکر راستی خیلی وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم ایول دمت گرم حالا بریم سر اصل مطلب که میخوام بگم دوتاست اول اینکه دعوتت میکنم یه سر کوچیک به وبلاگم بزنی و دوم اینه که یه سر به لینک زیر بزن و توش اگه دوست داشتی عضو شو لینک ارسال کن آماره وبلاگت خیلی میره بالا من خودم اینکارو کردم نتیجه داد حیفه بزار دیگران هم وبلاگت رو ببینن پس بدو یه سر بزن به لینک زیر
http://linkeman.ir/?ref=11960103


ali
ساعت22:47---7 آبان 1390
سلام وب ات جالبه آدم رو به رویا های عاشقی می بره.
موفق باشی


hamraz
ساعت22:44---7 آبان 1390

هميشه سكوتم
به معناي پيروزي تو نيست
گاهي سكوت مي كنم
تا بفهمي چه بي صدا باختي
بهم سر بزن خوشحال ميشم...


noor
ساعت21:39---6 آبان 1390
ممنون وبت جالبه به وبه منم سر بزن .اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

عيسي
ساعت21:23---6 آبان 1390
سلام دوست عزيز
وبلاگ جالب و قشنگي داري........اين شعر هم دوست داشتم
يه سري هم با ما بزني ضرر نمي كني
اگر مايل به تبادل لينك هستيد :
اول وبلاگ من را با نام For All****** لينك كنيد و بعد به وبلاگ من مراجعه كنيد
و وبلاگ خود را ثبت كنيد.
مطالب وبلاگ ما:
1. مطالب طنز
2. دانلود
3. تحقيق
4. عكس
5. داستان
6. شعر
7. زندگي نامه
8. آموزش هاي مختلف
9. دانلود كتاب الكترونيكي
10. و...
با تشكر مدير وبلاگ زيگورات
عيسي


عماد
ساعت21:08---6 آبان 1390
سلام وبلاگ نازي داريد يه پيشنهاد درآمدزا دارم واستون توي سايت توباكس عضو بشين فقط با روزي چهارتا كليك كلي درآمد كسب كنين اگه دوست داشتين زير مجموعه من بشين خيلي گلي

nilofar
ساعت11:59---24 مهر 1390
سلام دوست عزیز وبلاگه زیبایی ذارید دوست داشتید یه سری هم به من بزن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,ساعت 17:33 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com