عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

باید فراموشت کنم......

چندیست تمرین میکنم......

من میتوانم....میشود.....

آرام تلقین میکنم.......

حالم؟!!!!

نه اصلأ خوب نیست...

تا بعد بهتر میشود...

فکری برای این دل آرام و غمگین میکنم...

من میپذیرم رفته ای وبر نمیگردی....

همین!!!

خود را برای درک این صدبار تحسین میکنم....

کم کم ز یادم میروی...

این روزگارو رسم اوست!!!!

این جمله را با تلخیش صدبار تضمین میکنم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:4 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com