چرا؟چرا؟چرا؟


عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

ميگن چرا انقدر تحت فشارش ميزاري؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا نميذاري هر کاري بکنه

سکوت ميکنم

ميگن چرا وقتي ميره  ناراحت ميشي؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا بهت توجه نکنه دلخور ميشي؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا  وقتي ميره با يکي ديگه اشک ميريزي؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا به ياد خاطرات قديميت غصه مي خوري؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا تموم کاراشو زير نظر داري؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا در حسرت ديدنشي در صورتي که مي دوني ناراحتت ميکنه؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا از عالم بريدي  چسبيدي به کسي که به خاطرت از يه نفرم نميگذره؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا حاضر نيستي نه بگي به کسي که هميشه دلت رو ميشکنه؟

سکوت مي کنم

ميگن چرا واسش هر کاري ميکني در حالي که ميدوني فراموشکاره؟

سکوت مي کنم

چرا؟چرا؟چرا؟

چون

***دوسش دارم***



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:56---9 آبان 1390
سلام دوست گلم وبلاگ قشنگي داري لطفا به وبلاگ من هم سر بزن و اگر از مطالب وبلاگ من خوشت امد منو با نام :::.FilmBox1.::: لينك كنيد و به من خبر بده تا من هم شما را لينك كنم.


نوكرت محمد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:,ساعت 15:0 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com