عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

حالا دیگر


 


 

 

از دلتنگی ها هم که بگذریم


 


 

 

تنها اتفاق این روزهای من است...
 
تنهایی
و نه از اعجاز آن چشم های آشنا
نه از حادثه خبری هست


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت16:14---18 بهمن 1390
خطا از من است، میدانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام، از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:42 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com